Chapter  illustration

Chapter 0 Tervetuloa Design Bits -kurssille!

Hienoa, että lähdet mukaan designin ja muotoilun opintomatkalle. Kurssin aikana huomaat, että design ei ole enää pelkkää visuaalista muotoilua ja tuotesuunnittelua vaan monitahoisten yhteiskunnallisten ongelmien ratkaisemista.

I’m Dr. Emīlija Veselova, design researcher and project employee at the Department of Design, Aalto Univeristy; I am also the responsible teacher for this course. I will reach out to you during the course with updates and to talk about our tutoring sessions via e-mail. But before that, if you have any questions, please send a message to designbits@aalto.fi.

Kurssin jokainen luku alkaa johdattelevalla videolla, jossa Aalto-ylipiston professori esittelee luvun aiheen. Tässä johdanto-osuudessa teollisen muotoilun professori ja Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun tutkimuksen varadekaani Turkka Keinonen kertoo kurssista ja kurssin suorittamiseen liittyvistä käytännön asioista.